Thursday, December 17, 2009

cerita hari nie .

peh ! setelah sekian lame lappy aku rosak , now da oke , dapat gak aku on9 . da lame tak update blog . rindu . cuty skola aku sangat bosan giler doe . nak keje , tapey aku sengal . takot nak tanye orang kedai topup tuhh . haha .

ary nie aku kua ngan akak & pakwe dye , amal . macam2 jadi ary nie . memule kua g wetex , tetibe aku nampak sorang minah nie , sluar jean dye macam nak londeh jea . nak kate hip hop tak jugak , pakai tudung . aku ketawe gile2 . nseb bek dak tuh tak nampak aku ktawekan dye . hahaha . mase kat dalam wetex tuh g tempat coklat , akak swoh aku pilih coklat . so , aku pilih laa coklat fav aku , TOBLERONE . yeahh . amal blanje ary nie . dorunk kate nak tutup mulut aku . eleh , tah pape tah . pastu gi tanjung tengok monyet . engat nak suap monyet tu coklat toblerone aku . haha . tak jadi , bek aku kenyangkan perut aku dari monyet tuh .

lepas tengok monyet , aku g tepi laut (kot) . engat ade air , kering . haha . so , aku jalan2 laa tepi batu2 . tengok ikan belacak (baba kate laa) yang ade tangan takde kaki . dua alam . ade gak anak2 ketam . comell . akak ngan amal kat tempat laen (tak buat maksiat eh ) . aku tengok2 laa ckit . dorunk duduk jaoh2 . bagos siot . tabikk la .

tetibe mama mesej , "da pukul bape nie . tak reti nak balek kea ?" . baru kul 5 laa mama . tapey kotorang balek gakk . sayang mama kan . sampai umah kene perli2 ckit jea . tade hal . bole trime lagi . nak dekat kul 5.45 petang , aku da tercongok depan tv, nak tengok bola , MALAYSIA vs VIETNAM . takk bole terlepas woo .

tak sia2 aku tengok bola ary nie , MALAYSIA menang ! 1-0 . yeah . hebat2 .
oke laa . tuh jea utk ary nie .
daaa ,


p/s ; aja , aku suke bace blog kaw . teruskan usaha .

No comments:

Post a Comment