Sunday, February 28, 2010

jodoh

semalam kan , aku terfikir satu perkara . dalam hidup kita , kita akan kapel banyak kali . tapi , at last kita akan kawen ngan sorang lelaki jea . pelik laa . macam mama & baba aku . dorunk dulu pun bercinta ngan orang lain , last2 kawen gak . jodoh di tangan tuhan , bak kate orang kan . aku pun tak taw dengan sape aku akan kawen nanti .

Friday, February 12, 2010

sweet moments .

gosh !
i miss this moment guys .
bila lagi kita boleh macam nie ?
bersatu (kot) .
hee ,
:D

Saturday, February 06, 2010

ape2 jea laa .

minggu ni tak balek laa . nak balek doe . tapey bile difikir balek , kalo aku kat umah tade bende pun nak buat .

kat asrama tade mase nak basoh baju . skola aku baik aty buatkan kelas tambahan untuk kitorang . ye laa , nak capai sasaran , SMTMT CEMERLANG 2010 . haha , :DD .

k arr , tade bende nak tulis sebab lupe nak tulis ape .
haha , :DD