Sunday, March 14, 2010

12/03/2010

memula engat nak stay jea kat hostel , tapey tetibe umi & abang echa datang , soo , kitorang balik sesame . aku engat sampai muar nak swoh abang dye hantar aku balik terus , tapey tukar plan , aku tido umah echa .

mase kat melaka , aku pegi umah kezen echa , FIRA . dye dapat 4A SPM , congrats . lepas maghrib , balik . on the way balik , singgah JAYA JUSCO jap . kat JJ , aja beli baju giordano , echa beli baju kat padini . aku nak cari cardigan , tapey tak jumpe laa . takpe laa , aku try cari kat JB nanti . mase kat giordano , aja tenga test seluar , aku & echa snap2 gamba . pekerja kat kedai giordano tuh engat kitorang nie tade duit , mane kitorang pegi asyik tengok jea . siot tol . last2 aja beli baju sampai RM 129 , terdiam dye . mase kat padini , tenga pilih2 baju , umi echa call , suruh cepat sebab nak balik dah. pehh , dengan kelam kabutnye , cepat2 pegi bayar , then turun . mase nak pegi kereta , kitorang jalan punye laa laju, macam baru lepas merompak , bak kate echa . hahahaha .


On the way nak balik muar , aku tertido dalam kereta , penat sangat kot . hee , bangun2 jea dah sampai umah echa . mase memula sampai , tak buat pape pun , masing2 sibuk mesej ngan SITI dorunk , haha . aku tade wat pe pun , pastu tido. esoknye , baru aktiviti bermula . pagi tuh aku kemas bilik nani . aja kate , aku terlebih rajin . haha . pastu online jap . pastu echa ajak duduk kat kerusi urut . aja kelakar sangat . terjerit jerit . haha . dye geli laa . tak lame lepas tuh , aja tido , aku ngan echa snap2 gamba guna webcam . banyak laa gak . tetibe aja bangun , dye swoh echa search band SYKART . then , sambung snap2 gamba ngan aja & echa .

akak aja call , kate on the way nak amik dye , aja pegi siap2, tak lame tuh akak dye sampai . tinggal aku ngan echa jea kat umah . lepas makan , echa ajak kemas umah , aku okay jea . memula start kemas bilik abang dye . menyapu , buang sampah . dah siap , puas hati sume , tetibe mama call . kate dye dah sampai , aku dengan kelam kabutnye angkat beg , tukar baju sampai dompet pun tertinggal kat umah echa . hahaha . naik kereta , babai2 echa & balik .

*miss u guys soo much , 'WONDERGIRL' .

No comments:

Post a Comment