Friday, March 12, 2010

Nie Ady ;

1 . cepat merajuk
2. suke marah marah
3. kalau tak dapat bende yang aku nak , nanti aku nanges .
4. manje dengan parents
5. suke makan TOBLERONE , suke tahap cipan
6. malas buat homework & study
7. suke kacau orang
8. suka merayap , tak boleh duduk diam
9. tak suke orang tikam belakang
10. fuck copycats
11. suka subjek ENGLISH & LUKISAN KEJURUTERAAN
12. suka gigit pen
13. senang berkawan
14. kalau orang jahat dengan aku , aku jahat balik dekat dye
15. ahli WONDERGIRLS
16. mulut kadang kadang diam , kadang kadang bising
17. suka nyanyi
18. kapel banyak kali , tapey slalu clash
19. mudah jatuh cinta
20. baru belajar main hoki
21. suka belajar bende baru
22. takut lipas , lipan & tikus
23. ade kawan baik , name muhammad aidilmunawwar bin muhammad alimunawwar
24. budak asrama-rama
25. SPM CANDIDIATE (2010)
26. tak suka pujuk oarang tengah merajuk , leceh arr .


SO , SAPE YANG TAK KENAL AKU JANGAN SUKA SUKI PUKI KORUNK NAK MAKI , KUTUK ATAU NGANJENG AKU KALAU KORONK TAK KENAL SAPE 'NUR FARAHIN ADILAH' , OKE !

No comments:

Post a Comment