Friday, April 23, 2010

sebulan tak balik rumah .

dear blog . setelah sebulan aku tak balik rumah , akhirnya hari nie aku jejakkan kaki kat umah . nie sume gara gara mama yan . ahaha . macam macam jadi dalam sebulan aku tak balik , kena lucut jawatan ketua dorm , kena borang merah (apalah sangat) , kena pindah dorm , kena tulis "saya berjanji tidak akan tidur di fitrah 1 lagi" 100 kali , pergi kaunseling , kantoi pakai celak pastu kena rampas (padahal bukan celak aku , dak dorm punyer) , kena syco ngan mama yan sampai nanges cam orang bodo (paling tak boleh lupa) , OUTING ngan aja , echa , pymm , colei .

hari hari practice hoki sampai lenguh satu badan . 21/4 sampai 22/4 game hoki . paling menakutkan siot , tapi alhamdulillah hari pertama game sume menang . hari kedua , awal awal dah kalahkan SMT Bukit Piatu , lepas tuh lawan dengan ADE PUTRA menang , pastu lawan dengan LUBOK CINA , kalah siot . dorunk main kencang giler , sampai semput aku , tak larat nak kejar bola . dah kalah lawan dengan DUTASS (FUCKKK DUTASS) nak rebut tempat ketiga & ke empat . DUTASS main kotor shiaakkk . mencirap gua , pastu pengadil TAK ADIL . nama jea pengadil . bangang soitt , makan rasuah ! cikgu pun ikot bengang sekali . aku kalo boleh nak baling stick hoki aku kat dak dak DUTASS tuh . bajet dah menang , tapey main kotor . fuck !



p/s : wak , imy ! jangan kasi aku harapan lagi .