Friday, June 11, 2010

aja aisyah aku nak cerita .

wei . semalam aku mimpi pasal kita . aku mimpi jumpa korang . nak cerita depan depan korang jauh , so aku cerita kat blog jea eh . aku mimpi pergi amik result SPM . lama pulak tuh mimpi aku . masa amik result , korang takde . aku jea yang ada kat sekolah . result aku teruk , 3A2C2D9E (aku pun pelik tengok result aku) , sejak bila pulak aku amik 16 subjek . ahaha . aku tengok result korang dua orang , aja dapat 5A , aisyah pun sama . aku bangga ngan korang . tapi aku sedih sebab result aku teruk . pastu aku pergi jumpa korang , bagi taw result korang . pastu aku tak engat dah . hehehe .

lepas bangun dari tidur , aku lega sebab semua tuh mimpi . terus semangat nak belajar betul betul .

No comments:

Post a Comment