Friday, December 03, 2010

hafiz .

terserempak dengan ex , tapi aku buat tak kenal je . shit , i miss him . nyesal tak tegur dia tadi . aku nih EGO je lebih .

hafiz , kau tak berubah kan . aku tau kau pun nampak aku , kau buat tak nampak kan . kita sama sama ego kan . taknak tegur satu sama lain . lepas nih ntah dapat jumpa lagi ke tak . aku dah laa tak tau kau sekarang kat mana . nak contact , kawan kau semua tak boleh harap .


*aku cinta pertama kau kan :)

No comments:

Post a Comment