Friday, January 14, 2011

mereka

nizam & nas - dua beradik yang suka menganjeng tapi pada masa yang sama baik .

P.E - umur baru 19 tapi dah bertunang .
Faiz - dia tinggi (aku kena dongak kalau nak bercakap dengan dia) , mulut sama boleh tahan macam dua beradik tuh , suka merungut & membebel , kadang kadang mood okay , kadang kadang tak .

Luqman - dia sebenarnya tak lah sombong sangat , okay je . tapi selalu tanak tolong aku kalau aku mintak tolong , ahaa . ouh ya , satu sekolah dengan ZUREEN JULIANA dekat Dato' Seri Amar .

Farhan - dia kawan TAUFIK KASSIM . satu sekolah dengan taufik kat SMV BATU PAHAT , what a small world :)

Ali - dia , emm . aku tak tau nak cakap camne . ramai perempuan kat Muar nih , tapi nape dia pilih aku . kenapa ? aku belum sedia nak ada apa apa hubungan serius dengan mana mana lelaki . aku memang tak boleh . aku tak boleh terima kehadiran seorang bernama lelaki dalam hidup aku . aku sendiri tak tau kenapa .



mungkin aku sendiri tak faham apa tuh maksud cinta kot .

No comments:

Post a Comment