Monday, February 28, 2011

bermula dari satu missed call sahaja

1 missed call - 28/02/2011 10:32 pm
Aqmar Haziq

mula-mula aku malas nak layan , ignore je la . tapi oleh sebab saje nak bikin dia 'panas' , aku hantar mesej kat dia yang berbunyi seperti ,

"tak pyah nk mskol2 aku dh . aku dh bhgia dgn hidup aku skang nih . okay ,"

dia reply ,

"Haish? Ingt aku nk usha kau ape PERASAN? ptut sume mcm bnci kau. haha"

aku reply balik ,

"Der , aku TAK PERASAN le . aku pulak kesah org benci aku , huh . buang mse je fikir psal org yg benci aku . hidup aku , aku yg tentukan"

dia reply lagi ,

"So what? Apsal kau kena ckap psal hdup kau dkat aku? ape kena mengenanye! pulak aku kisah. tak HIRAU sikit pun lah."

untuk menambah kepanasan hati dia , aku reply ,

"Tk hirau dh la . Boooo !"

oleh sebab dia dah panas tahap gaban(kot) , ini mesej terakhir dia & tak reply lagi dah .

"Pegi mamp "

oh , aku tertanya-tanya keadaan dia macam mana selepas aku bikin hati dia panas , hurmm ?


* urr ,

No comments:

Post a Comment