Monday, February 28, 2011

inspektor faiz (hahah)

pengakuan dari dia yang mengatakan dia dalam proses putus dengan awek dia . hurmm , dia macam sengaja cakap kuat-kuat dengan P.E nak bagi aku dengar . sorry la , aku tak kacau pakwe orang la . lagipun , dia dah nak jadi polis dah . baguslah macam tuh , ada cita-cita nak berjaya , takkan nak kerja kat M.C.S je kan .

aku doakan cita-cita dia tercapai . Amin :)

No comments:

Post a Comment