Saturday, February 26, 2011

PMs-ing or ?

aku tak tau aku cuma mengalami masa PMS-ing atau aku cepat terasa . kebelakangan nih aku banyak menangis . entah la . masalah keluarga , masalah tempat kerja . pernah sampai satu tahap aku rasa macam taknak balik rumah mengenang masalah keluarga , taknak pergi kerja & berhenti je sebab penat nak tengok muka budak tempat kerja & perangai BOS yang kena ikut mood dia je .


tapi bila difikir balik , tuh keluarga aku . setiap masalah mesti ada jalan penyelesaiannya kan . pasal kerja lak , bila dikenang semua detik seronok & gila-gila aku dengan budak tempat kerja , sayang aku nak lepaskan & lupakan macam tuh je. aku sayang kenangan tuh . malam-malam masuk air , layan je kepala diorang . hurmm ,

banyak lagi aku kena fikir . huh ,

No comments:

Post a Comment