Wednesday, March 16, 2011

Happy Birthday , Siti Hajar Airdzaman .

happy birthday to you ,
happy birthday to you ,
happy birthday to Aja ,
happy birthday to YOU !

nih entri birthday kau yang kedua sebab tahun lepas pun aku ada buat .
heheh .

aku cuma nak ucap selamat hari lahir yang ke-18 .
semoga kau bahagia dengan life kau sekarang .
dah lama kita tak jumpa kan lepas sekolah . maybe masa amik result tuh last kita jumpa ,
yela , nanti masing-masing sibuk dengan haluan sendiri kan , dah takde masa nak jumpa dah . beruntung aku dapat kenal kawan macam kau .
okay la Aja , take care kawan .
i love you so damn fucking shit much (ilysdfsm !)
hehehhe :)

*p/s : hehe , aku curi gambar kau :)



2 comments: