Thursday, March 03, 2011

i'm soo tired

semalam aku kerja shift petang , ingatkan tak ramai malam tuh , sorang dah datang sampai tengah malam tak putus-putus customer datang . pehh , sumpah semalam penat gila . P.E & Ali pun cakap muka aku dah pucat . aku kalau boleh nak tertido dah sebab ngantok & penat sangat .

masa closing cafe , nasib baik Giin datang tolong , kalau tak sampai pukul 3 pagi lah aku kat cafe tuh . dalam pukul 2 pagi baru siap semua kerja . aku dah la tertinggal handphone kat rumah , nak telefon baba suruh amik tak tau camne , pastu P.E kata pakai handphone cafe .

aku telefon baba dalam pukul 2 lebih , pastu tak boleh blah , aku boleh tertido kejap kat cafe . huh , penat betul tuh . ahahahah . dah la nyamuk banyak . dalam kul 2.40 pagi baru baba sampai cafe .

*Thanks P.E , Nizam & Ali sebab teman aku sementara tunggu ayah aku sampai . sebab tuh aku sayang korang :)

No comments:

Post a Comment