Friday, April 29, 2011

Universiti & Kerja

lama tak update blog nih . Act , banyak benda aku nak cakap .

mula-mula pasal tawaran kemasukkan ke Universiti . sampai sekarang nih aku tak dapat mana-mana offer IPTA pun , frust ~
kawan-kawan aku yang lain ramai gak dah dapat , MATRIKS , UiTM .
haih =.='
sabar je la , ada rezeki ada laa kan .

lagi , pasal kerja . aku rasa macam nak berhenti je tapi aku tak tau kenapa aku nak berhenti . huh ?
mungkin sebab attitude manager aku yang makin lama makin menjengkelkan tuh .
marah orang ikut mood dia je .
tapi hati aku cakap tak boleh berhenti sebab aku taknak tinggalkan budak-budak gila kat cafe tuh , sebab nanti takde orang nak jaga & kasi makan kat diorang semua tuh . haaa ~
(sebenarnya sayang nak tinggalkan diorang , sebab diorang BEST)







*kepercayaan aku kat dia buat masa nih masih 40% je .

No comments:

Post a Comment