Monday, May 16, 2011

Tajuk ? Tak tahu .

Ohh , dah lama tak update . Sebab sibuk keje laa . Haih -.-''
tp lepas nih mesti ada masa nak update , sebab aku nak berhenti keje lat MCS dah . Cukup la pengalaman yang memenatkan selama 5 bulan kat sana . Aku dah tak kesah nak tinggalkan budak-budak gila kat sana sebab penyakit gila diorang dah beransur baik . Hahah , Naim dah sihat , dia baru je keluar dari MCS tuh . Hahaha , sumpah aku SAYANG korang gila babi :)

emm , about me & nadzrol , i don't know how to say . 13/5 hari tuh dah genap 2 bulan aku kenal dia . Tapi sampai sekarang kepercayaan aku kat dia tak berubah langsung , masih 40% lagi . Ntah laa . Kena tunggu lagi 6 tahun 10 bulan je la .

Alright ~ aku dah takde benda nak ckap . Byee :)

No comments:

Post a Comment