Friday, May 20, 2011

Untuk Cik Nurfaten Alia

awak awak , nanti kat sana belajar elok-elok eh . heheh ,
saya akan rindu kat awak sangat-sangat sebab awak dah kat perak , JAUH .

Faten , goodluck in your life & future . aku tau kau akan berjaya satu hari nanti .
thanks sebab jadi kawan aku masa kat Melttec . Kawan susah senang aku . kawan satu sekolah , satu kelas , satu baris meja (terpisah satu meja je) , satu meja kat Lab Chemist & Physics , kawan satu dorm F6 (katil sebelah-sebelah) , hehehe . Susah nak jumpa kawan macam kau . Aku akan kenang semua kenangan kita , walaupun kita tak dapat kawan lama sangat . Dapat kenal kau 1 tahun setengah pun aku dah cukup puas .

benda yang paling aku tak menyesal buat untuk kau ;
-origami burung banyak-banyak untuk kau masa birthday kau .
-teman kau masa kau tengah sedih .

Nurfaten Alia Ramli & Nur Farahin Adilah Rohadi
NFAR !
ilysdfsm !
ily ily ily ily ily


No comments:

Post a Comment