Tuesday, July 26, 2011

boybia ? dah okay kot .

okay , ceritanya berbunyi gini , akhirnya aku dah okay dengan budak lelaki kelas aku . aku tak tau kenapa tapi tiba2 aku rasa macam nak berbaik dengan diorang . semua nih jadi lepas aku luahkan apa yang aku simpan lama gila dalam hati nih dekat ketua kelas , Firdaus .

hari nih 26/7 , first time aku huhahuha dengan diorang . rasa seronok gila , sebab aku dah lama tak ketawa sejak masuk POLISAS nih . Dan , aku happy gila sebab dapat tolong diorang buat kerja ENGLISH (untung ada kelebihan nih , sebab nih laa yang buat aku jadi rapat dengan diorang )

rupanya diorang semua baik sangat , aku je yang fikir negatif pasal diorang , kesian . gara2 melttec la nih . haa ~ diorang dulu hari2 kena jeling dengan aku , sikit pun aku taknak senyum . tapi sekarang dah boleh senyum sikit2 . takde laa se-sombong dulu .

hari2 diorang pesan kat aku " farah , cuba SENYUM sikit " heee ~ memang aku kena senyum selalu la nih . okay , aku harap aku dapat laa atasi penyakit BOYBIA aku nih . Wish me LUCK !