Wednesday, July 13, 2011

gedik & Boybia

hello dunia ! hahaha . sejak bila aku tulis macam nih . Okay , sekarang masalah lama aku dah timbul balik . Boybia ~ sejenis penyakit fobia terhadap budak lelaki (Shazwanie Saad tau pasal ape) . Yang paling tak boleh blah , dengan dak kelas sendiri pun nak gaduh , sebabnya aku tak suka kawan dengan lelaki . haih -.-''

Kat sini aku lak macam tergedik-gedik , pehh ! gelii sial . apesal aku jadi macam tuh . aku nak jadi Farah yang dulu , kasar , cakap lepas , sikit pun tak gedik . okay-okay , aku cuba . HELP ~ dulu aku paling benci budak-budak gedik nih , sekarang aku lak nak jadi macam tolong , eeeiii . gelii laa !!!

okay laa , aku tulis sampai sini je . sebab kejap lagi ada ko-kurikulum , nak siap-siap .