Saturday, July 09, 2011

POLISAS

atas permintaan , aku buat post baru . okay , sekarang nih aku dah sambung belajar kat Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah , Semambu , Kuantan , Pahang . sambung course Diploma Kejuruteraan Awam Semester 1 . Kali nih aku betul-betul nak belajar . nak dapat pointer 4.00 (haha , insyaAllah dapat) .

Aku dapat duduk kat Kamsis Ibnu Sina (asrama) . Satu bilik 4 orang , bolehlah . Nama budak bilik , Lisa Elena , Iqa & Anis . Lisa nih baik , gila-gila & aku panggil dia fashionista . hehehe . dalam bilik tuh aku rapat dengan dia laa , lagi 2 orang tuh kawan biasa-biasa je .

Agak kekok gak laa bila dah masuk sini , mula bergelar PELAJAR semula . 11/7 nih dah start kuliah . Aku kelas DKA 1B , satu kelas ada 27 orang . nasib baik tak ramai sangat . memang aku kena struggle untuk Sem 1 nih . kata nak TOP . hahaah ,

oleh sebab aku dah OFFICIALLY SINGLE , aku dah malas nak fikir pasal pakwe . patut dari dulu lagi aku tak payah buka balik hati aku nih . kali nih aku memang takkan bukak balik sampai aku grad diploma . SERIOUSLY ,

oh ya , peraturan kat sini gila ketat . tak boleh bawak teddy bear , kesian DeNaFa-mo aku kena tinggal kat umah nanti . tapi bila aku kaji betul-betul peraturan dia , ada betulnya peraturan yang dia buat tuh . Kat POLISAS nih , berbukit-bukit , macam kat MELTTEC , haih -.-''
ingatkan dah tak jumpa dah tempat macam nih , letih siot .

okay laa , nak offline dah sebab online kat CC kamsis je nih . ada masa nanyi aku update lagi . byee ,

POLISAS . TEKNOLOGI TERAS PEMBANGUNAN <3