Sunday, November 06, 2011

I want to go home ~

tinggal 3 minggu je aku kat Kuantan & aku tak sabar nak balik sebab aku memang tak tahan nak duduk sini lama-lama . Final exam pun tak lama je lagi . Aku cuba nak study , tapi tak masuk kepala laa . haishh ~

ouh ya , bulan nih dah masuk bulan November . Kejap je kan .

Emm , nak cakap something laa .
D , aku tau kau tak suka aku . aku nampak dari cara kau pandang aku , cara kau bercakap dengan aku . tak sama macam dulu , masa kita mula-mula kenal . tapi aku sedar , kau berubah macam tuh pun atas kesilapan aku sendiri . takpe laa , semester depan kau dah tak jumpa aku lagi dah dan aku pun takkan susahkan kau lagi . walaupun kau selalu cerita pasal benda yang sweet BF kau buat hari-hari , BF kau cakap tuh cakap nih , aku dengar je . tapi bila aku cerita pasal BF aku , kau macam buat tak dengar je kan . lepas tuh aku dah malas nak cerita apa-apa kat kau . aku harap kau gembira lah dengan life kau lepas nih .


lots of love ,
FARAH