Saturday, November 19, 2011

Novel

sejak akhir-akhir nih aku dah mula baca novel balik . Dulu ada laa baca , tapi dah berhenti . Tapi bila dah jumpa novel yang best-best , aku tergerak nak baca balik . Hari tuh aku ada baca novel yang buat aku menangis sebab jalan cerita dia sama dengan jalan cerita cinta aku . Sedih doe , nama novel tuh Teman Serumah . Bila tengok balik muka depan buku tuh memang nampak tak menarik , tapi isi dalam dia tuh , fuuuyyoohh , BEST . Sebab tuh orang cakap , 'Don't judge book by it's cover' kan kan .

Sekarang nih aku tengah dalam proses menghabiskan novel lain , tajuk dia Cinta 3 Suku . Banyak lagi , tak sampai tengah novel pun . hehe , okay laa , aku nak sambung baca novel nih .

Lots of Love ,
FARAH