Sunday, November 13, 2011

Thanks

semalam tension sangat sampai rasa nak hempas hp kat dinding , tapi tak jadi sebab fikir nanti takde hp leceh lak . Lepas tuh tulis surat macam luahkan perasaaan sampai nangis-nangis , pastu sambung nangis dalam almari . Lisaa balik dari bandar (keluar dgn kawan dia) baca surat yang aku tulis tuh , pastu dia macam tau je aku nangis dalam almari , dia buka pintu almari . Aku tanya Lisaa , mana tau aku kat dalam almari , Lisaa cakap "kau sokmo nangis dalam almari" . hehe , bila aku tengok muka Lisaa terus berhenti menangis , tak tau apesal . Thanks Lisaa for everything (: