Tuesday, December 13, 2011

Bidang Fotografi .

Hello again (:
Sekarang nih aku nak cakap pasal minat aku dalam bidang fotografi . Kawan-kawan aku yang kat Kuantan semua ingat aku mula minat bidang fotografi nih sejak aku kenal Ifwat . NO ! Tuh salah . Sebenarnya , aku memang minat gila bidang nih dari aku sekolah rendah lagi sampai la sekarang nih . Masa isi permohonan Universiti dulu , aku ada mohon bidang fotografi nih sebagai pilihan pertama , tapi takde rezeki , aku dapat 'Civil Engineering' . Tapi takpe lah , sebab aku minat Civil gak .

Mungkin sebab minat tuh memang dah sebati dalam darah aku sebab baba dulu pun masa muda-muda memang terjebak dalam bidang fotografi , tapi sekadar suka-suka . Kalau serius dah lama baba famous , HAHAHA . Masa kat Melaka dulu , camera Jemz yang jadi mangsa lepas gian aku , haha . So , aku banyak belajar dari Jemz jugak pasal fotografi nih .

 Lots Of Love ,

No comments:

Post a Comment