Thursday, December 08, 2011

Birthday Boy

Okay , macam biasa lah , pagi-pagi mama dah kejut suruh jaga adik-adik , sebab mama nak pergi kerja . Hari-hari buat benda yang sama , bangun , online (hehe) , jaga adik-adik , masak untuk diorang (diorang kena makan sebab budak kecik kan , aku tak makan pun takpe ,asalkan diorang makan) .

Oh ya , hari nih Birthday adik kawan aku (Aja) , nama budak kecik tuh Ruzaini Sharif , tapi panggil dia Aso . Budak kecik nih sama sekolah dengan aku , tapi Junior aku la dulu . Hari nih Birthday dia & last paper dia untuk SPM , huhu . Terbaik ~  pukul 12.08 minit malam tadi , aku terus call dia , haha . Excited nak wish untuk dia . Aku tanya dia dah kena campak dalam kolam belum , dia cakap belum . hahaha . Campak dalam kolam nih sebenarnya adat kat asrama aku dulu , sape hari jadi dia hari tuh memang kena lah campak dalam kolam ikan yang air bau busuk tuh , eeeii . Tapi untuk budak lelaki je laa , perempuan tak kena . Nasib baik =='

Okay then , done posting (:


Lots Of Love , 
FARAH

No comments:

Post a Comment