Saturday, December 17, 2011

Going Back To Kuantan .

Isnin nih tiket bas aku nak balik Kuantan , tapi aku tak packing beg lagi . Haishh , kang kelam kabut dah susah . Dah lah naik bas , malam nih laa baru aku packing . So , bermakna lepas nih aku dah mula kelas balik . Tak sabar nak jumpa budak kelas , rindu gila dengan diorang .

But , I will miss my family too . My naughty little brothers , aww , I will miss them a lot . Hari Isnin tuh aku balik rumah budak bilik aku dulu , Nurlynn Marlissa . Hari Selasa aku dah masuk Kamsis , lepas tuh hari Khamis , 22hb daftar modul untuk kelas . Aku harap dapat budak bilik yang okay macam dulu , boleh sekepala . Next sem nih Lisaa & The Twins dah tak duduk kamsis , so boring laa nanti ==' .

 Rasa macam kejap je dah 3 minggu aku cuti , okay laa . Update sampai sini jee . Dah balik Kuantan nanti aku jarang online dah sebab Notebook aku wayar dia putus adik aku kerjakan . Have a great day guys (:

#iloveyousomuchIfwat
Lots Of Love ,

No comments:

Post a Comment