Tuesday, December 20, 2011

POLISAS Sem 2

Heys Guys (:
Hari nih aku daftar Kamsis (asrama) , hari pertama je dah macam hape , geram aku dengan AJK kamsis nih , buat kerja macam hape . Lepas tuh dah laa dapat bilik kipas rosak ==' terpaksa aku berpanas satu sem nih . Bila bagi tau kat AJK banyak lah alasan yang diorang kasi . Tapi , nasib baik dapat roommate yang sekepala , takde laa banyak masalah nanti .

Oh ye , Khamis nih lepas daftar Modul , aku nak balik Johor semula , ada barang tertinggal lagi . Cuai betul , Farah Farah ~

No comments:

Post a Comment