Monday, January 09, 2012

Buruk ke ?

Hello peeps ,
Okay , aku dah lama tak update blog sebab dah mula sambung belajar balik . Hari nih aku nak cakap pasal diri aku . Aku nak berubah kepada yang lebih baik , daripada dulu tapi ada orang yang masih tak sokong niat aku . Aku sedih sangat , bila aku mula nak bertudung , tapi orang yang paling aku sayang macam tak sokong niat aku . Kalau korang yang berada kat tempat aku , apa korang rasa ? Mesti sedih sangat kan . Buruk sangat ke muka aku kalau pakai tudung ?

Entah lah , bila aku cerita kat kawan pasal apa yang jadi masa aku keluar , diorang cakap , tak payah kawan dengan orang macam tuh , tapi masalahnya aku sayang dekat dia , banyak yang aku dah lalui dengan dia , ingat senang aku nak lupa macam tuh je =='

Aku harap satu hari nanti dia akan sokong niat aku . Aku tau dulu aku teruk .


Lots Of Love ,

2 comments:

  1. biarlah lepaskn. janji buat yang baik. yang penting kerana diri-sendiri

    ReplyDelete
  2. kite pun baru start keluar pakai tudung. memang susah sikit. kena perli semua. tapi lama-lama okay la. try cari banyak-banyak kawan yg boleh bagi sokongan + panduan. yg dah memang kawan tu, kawan jelah. kalau kite betul2 nak berubah, tak kisahlah kawan cakap ape pun, boleh je berubah.


    k bebel panjang. haha (:

    ReplyDelete