Saturday, January 14, 2012

Outing With Yasmin Aris .

 Assalammualaikum Peeps ,
Okay , hari nih aku keluar seharian dengan Yasmin Aris  , keluar dari pukul 12 tengahari sampai 6.45 petang , ishh , lama betul . Pergi shopping kat Carrefore East Coast Mall je , beli barang keperluan sikit . Lepas tuh pergi makan kat Restoran Wak Sofian , kenyang sampai buncit perut , hahaha .

Okay2 , korang pun semua tahu kan , pelajar IPTA semua dapat baucher buku 1Malaysia kan , seorang dapat RM 200 . So , aku amik kesempatan nih untuk berbelanja 'free' pakai baucher tuh kat kedai POPULAR . huhu , tapi yang tak seronoknya , beli takde lah banyak mana pun , tapi bila nak bayar kat kaunter tuh yang parah sikit . Beratur dari pukul 4 petang sampai pukul 5.30 petang baru sampai kaunter , berkat kesabaran aku , ecehceh . haha . Kesian Yasmin kena tunggu sorang-sorang kat luar kedai tuh . Aku belanja dia Coolblog je , sebab rasa bersalah lak dia kena tunggu lama-lama .

Oh ye , hari nih aku jalan kaki berdua je dengan Yasmin , pastu asyik kena usik dengan budak-budak lelaki-yang-bengong-perasan-hensem-lagi . Kitorang buat bodo je , dah lah dengan beg shopping yang berat , fuhh .

Okay , aku update sampai sini dulu , lain kali aku update lagi . Sorry ah , sekarang memang jarang update blog sebab lappy tinggal kat rumah .

Lots Of Love ,

1 comment:

  1. Haha .
    Buncit tu slow sikit . hihi :D

    Tunggu lame2 tp epy ! Haha

    Rase nak cucuk je mate mamat2 tuh :P

    ReplyDelete