Saturday, February 04, 2012

Dah Lebih Baik .

 Assalamualaikum ,
Hey Peeps , dah lama aku tak update blog aku . Sorry , banyak aku nak tulis sebenarnya , tapi ingat-ingat lupa .

Firstly aku nak cakap pasal satu entri aku yang lepas , kalau korang ada baca , tapi aku dah delete . Aku dah okay kot dengan diorang , aku dah mintak maaf sebab post macam tuh kat diorang . Sepatutnya aku tanya dulu diorang pasal kebenaran sebenar , tapi aku dah tak kisah , cite tuh betul ke tak . Actually , aku rindu kat Kembar Syazwana , sebab dulu aku baik dengan dia . Terkejut aku hari tuh dia call aku kata dia nak berhenti poli dah , ouchh . Masa aku Sem 3 nanti dia masuk poli balik , tapi dia mula Sem 1 semula .

Then , aku nak cakap pasal kawan aku , budak Sem 6 nih . Aku baru-baru kenal diorang jugak , sorang nama Muhaimin , sorang lagi nama Si Pendek . Diorang baik , selalu bagi support dan nasihat kat aku . Semalam aku cakap aku demam , diorang 'terover' care pasal aku pulak , kalah mak aku , hahaha . Muhaimin tolong belikan ubat , terima kasih ye .

Okay , bulan nih nak masuk 6 bulan aku dengan Ifwat . Weeee ~ ily sayang .
Pasal kawan baik aku pulak , Shazwani Saad . Dia baru putus dengan pakwe dia setelah 2 tahun menyulam kasih , ececeh , ayat . Lepas tuh Mak dia pulak nak tetapkan jodoh untuk dia . Ouchh , berat betul dugaan dia . Kalau aku kat tempat dia mesti aku tak tau nak fikir ape dah , mungkin aku akan ikut je cakap mak aku .

Okay then , nanti aku update lagi . Kbai :)

Lots Of Love ,

No comments:

Post a Comment