Thursday, February 23, 2012

Luahan Malam-malam .

 Assalamualaikum ,
Hey Peeps :)

Okay , aku tau aku dah lama tak merapu panjang-panjang kat blog nih , sebab aku banyak cerita dalam personal diary aku . Actually aku nak cerita pasal semua benda tapi kena ada limit dia jugak .

Cuti Sem seminggu nih aku rasa penat , seronok & bosan pun ada . Tak tau lah , aku rasa macam taknak balik Kuantan pun ada , nak stay kat Muar je , rasa taknak duduk kat Muar , nak balik Kuantan pun ada . Memang lah aku seronok kat rumah , tapi kadang-kadang tuh penat , geram sebab jaga adik-adik . Aku sayang adik-adik aku , tapi penat setiap hari kena jaga diorang sorang-sorang , adik-adik aku tuh 2 orang , sorang 3 tahun , sorang 4 tahun , korang mesti tau kan perangai budak-budak kecik macam mana . Tolak tepi je lah pasal adik-adik nih .

Lagi , sepanjang cuti sem seminggu nih aku rasa kosong sangat . Macam rindu seseorang , tapi tak tau lah orang tuh rindu kat aku ke tak . Hmm , Wani dengan Jemz aku tak tau lah apa cerita diorang tuh . Aku rasa baik Jemz lepaskan je lah kawan baik aku tuh , geram pulak aku bila dia asyik buat Wani nangis . Wani tuh manusia biasa , takkan dia kena ikut cakap Jemz 24/7 . They are not even marry to each other . Errr ,
Tak wajib pun Wani dengar cakap dia . Diorang muda lagi , bercinta lama kalau tak serasi , baik putus je lah .  Nanti dua-dua sakit hati .

Hmm , I just want to finish my study fast , so I can start working and raise money :)
Okay then , sampai sini je lah dulu . Penat ~

Lots Of Love ,

No comments:

Post a Comment