Friday, March 16, 2012

Minggu Kelas Batal & Mamat Phycso

Assalamualaikum .
Hey Peeps :)

Minggu nih banyak kelas batal , lecturer baik hati sangat nak batalkan kelas . Tapi batal tuh kena ganti , bukan batal free-free je ==' Budak kelas yang lain seronok lah kelas tade , aku fikir untuk kelas ganti je , serabut nanti .

Oh ya , aku tak cerita kot pasal mamat physco yang kacau aku . Gila wey dia tuh , kitorang terserempak sekali je dalam Poli nih , pastu dia mesej call aku , mana dapat nombor aku pun tak tau , scary doe . Kalau aku tak reply msesej dia nanti dia call banyak kali sampai aku angkat . Kadang-kadang sampai 20 miscall . Saiko kan mamat tuh . Tapi sekarang nasib baik dia dah kurang mesej & call aku . Alhamdulilah :D

So far , hubungan aku dengan kawan-kawan okay & I'm happy with that . Taknak asyik gaduh je , macam budak-budak . Assignment pun takde lah setimbum macam minggu yang lepas-lepas sampai aku stress , hahaha .
Lots Of Love ,



No comments:

Post a Comment