Thursday, July 12, 2012

Akhirnya , LULUS jugak :D

Assalamualaikum ,
Hai korang , pagi tadi aku test JPJ untuk kali kedua , tapi test tapak je lah . Sebab minggu lepas aku kandas kat parking , lepas tuh aku nangis . HAHAHA , nasib baik test jalan raya aku lepas :) (bangga kejap) .
Sementara nak tunggu turn tadi , aku mengantuk gila doe , aku beli lah gula-gula POLO . Lepas tuh aku tengok budak perempuan yang duduk sebelah aku tadi dah tersengguk-sengguk , aku hulur lah kat dia gula tuh . Baik kan aku . HAHA ,

Aku nombor 22 tadi , mungkin lucky number aku untuk hari nih , hehe . Tadi ramai jugak lah yang kandas kat parking dengan bukit . Aku dah cuak . Tapi bila turn aku Alhamdulillah lepas semua walaupun kereta yang aku guna tadi macam ada masalah . Haaa ,

Ini lah yang ku tunggu-tunggu , HAHAHA . Terima Kasih Abang JPJ Ahmad Sukri , heee :D
Lepas nih siapa jumpa aku kat jalan raya hai hai lah , HAHA . Terima Kasih kawan-kawan yang always support aku . Kbai :)

No comments:

Post a Comment