Friday, July 13, 2012

Justin Bieber Kat Wangsa Walk ?

Assalamualaikum ,

Hari nih TwitterJaya digemparkan dengan kemunculan Justin Bieber kat Wangsa Walk Mall , KL . Ohh , Justin datang Malaysia dengan Gelfereng dia . Salena Gomez yang hot hot MELETUP tuh , HAHAHA . Dan disebabkan kemunculan beliau lah TL aku jadi semak dengan nama dia oleh awek-awek yang cinta tak berbalas oleh Justin Bieber . Kemudian muncul pula hashtag #KalauSayaJumpaJustinBieber , errr .

Okay budak sekolah . Layankan je lah obsesi kau tuh . Alaa , Justin Bieber je kot , Kalau TOP ke GD ke , mau tak pengsan aku . HAHAHA , ramai yang kata tak boleh amik gambar dengan dia sebab ramai bodyguard . Err , retis kan , biasa lah . haha , Alaaa , lagipun Justin Bieber tuh anti PAPARAZZI . Masa dia buat konsert kat Malaysia tahun bila aku tak ingat , wartawan tak dibenarkan amik gambar masa konsert tuh berlangsung . OKAY BIEBER .

Aku bukan tak suka Justin Bieber tuh , biasa-biasa je , kadang-kadang dengar jugak lagu dia . Tapi takde lah OBSES/FANATIK sangat . Haa ,

Okay , maaf kalau post aku nih ada buat BELIEBER di luar sana panas hati , haha .
Kbai .

No comments:

Post a Comment