Sunday, July 15, 2012

Last Lepak Sebelum Balik Kuantan

Assalamualaikum .

Semalam aku keluar untuk kali yang terakhir sebelum balik Kuantan semula . Aku jumpa Dean , Nas & ada yang aku tak kenal . Patutnya aku plan nak keluar dengan Nabil , tapi entah macam mana tak dirancang aku keluar dengan Dean semua .

Aku keluar dalam pukul 2 petang , naik teksi . Bayar macam biasa lah kalau panggil datang rumah RM10 . Sampai bandar aku jalan pusing satu mall tuh , pastu lapar , aku gi makan kat Sushi King . Whoaaa , sumpah sedap . Kenyang kot aku makan semalam . Tempat sushi tuh tempat Dean kerja , tuh yang dengan tak sengaja aku gi ajak diorang makan sekali . Hahaha ,

Lepas makan kat sushi , aku tunggu lah Nabil tak sampai-sampai . Haihhh ==' dah banyak kali aku pusing mall tuh , turun naik . Aku rasa orang mesti dah perasan aku pusing banyak kali . MALU weii . Sementara nak tunggu Nabil sampai tuh , aku shopping sikit . Beli cincin , rantai , earplug . Total habis beli benda alah tuh je 200 bhaiii . Fuhh , terbang macam tuh je duit . HAHAHA ,

Dalam pukul 3 Nabil sampai . Pastu gi KFC , aku tak makan banyak , just makan wedges sebab Nas dah sampai bandar , aku pun dah ajak dia tadi . Lepas aku makan wedges tuh aku terus blah tinggalkan Nabil sensorang kat KFC tuh , okay , jahatnya aku =='

Masa jumpa Nas tuh , tak tahu nak buat apa sementara nak tunggu Dean break dari kerja , kitorang gi Karaoke . Haaa , sejam jee , pastu lepas habis nyanyi tuh , tepat-tepat Dean break , pastu terus gi Lepas Mamak . Haihhh , rindu doe Dean dengan Nas . Lepas kejap je sebab masa tuh nak dekat pukul 7 , Nas pun ada kerja lepas tuh . Aku balik Nas hantar , awwww . Baikkan dia , hehehe .

Lepas nih bila lagi aku dapat jumpa diorang . Aku dah balik Kuantan semula . Hmm , take care sayang-sayangKu , hehe .

Kbai :)

No comments:

Post a Comment