Tuesday, August 21, 2012

Raya :D

Assalamualaikum .

Puasa dah pergi tinggalkan kita , sekarang  syawal pula menjelma . Di kesempatan ini saya Nur Farahin Adilah Binti Rohadi ingin memohon maaf kepada anda semua jika ada salah dan silap yang saya lakukan , atau terkasar bahasa :)

Raya tahun nih aku tak rasa meriah sangat , tak tahu ah , mood raya tuh tak datang . Tapi aku masih gembira sebab dapat sambut dengan keluarga tercinta .

Aku tak amik gambar banyak sangat tahun nih , sebab malas , haha :p



My very simple First day of Syawal :)


My poyoooo Abang :p


Kbai , SELAMAT HARI RAYA :D







No comments:

Post a Comment