Tuesday, August 28, 2012

Wij Accident

Assalamualaikum

Hari nih aku dikejutkan dengan berita kawan aku Wijdan accident . Dia accident pagi tadi masa nak pergi kelas . Patut lah pagi tadi dia tak masuk kelas . Sekali aku dapat text dari dia , dia kata dia accident , aku terkejut , and aku nangis . Haaa , aku sedih sebab dia kemalangan , dia baik dengan aku weyy .

Nasib umur dia panjang lagi , kalau tak , mesti aku lagi sedih gila . Lepas aku dapat text tuh , aku terus balik asrama tukar baju semua , naik van poli , pergi Kuantan Medical Centre . Aku teman dia dari pukul 10 pagi sampai pukul 3 petang , risau punya pasal , haaa . Kelas takyah cakap ah , memang aku skip .

Hmm , aku harap dia cepat sembuh sebab luka dia teruk jugak , patah rusuk kiri , dahi kena 6 jahitan , tangan dengan kaki luka teruk . Memang sedih lah tadi :"(

Get Well Soon Wijdan :")

No comments:

Post a Comment