Thursday, September 27, 2012

Yeahhh , Ady is back !

Assalamualaikum ,

Tadi aku baru lepas habis 'blogwalking' kat blog orang . And I found out that not only me have love problems . She been through the same situation as mine . Pity her and pity me too :(

Aku dah buat keputusan untuk jadi aku yang dulu . Aku yang keras hati , aku yang keras kepala , aku yang  tak tak jaga hati orang . Sebab aku dah penat berlembut dengan orang . *Ehem ehem*

Aku dah tak kisah dah kalau ada lelaki yang benci aku sebab perangai aku yang buruk sebab aku dah biasa kena maki dengan budak laki dulu . *mulut aku nih celupar dia boleh tahan tauu*

So , the old me is back ! Say Hi .


haha , bye then :)

Wednesday, September 26, 2012

YA ALLAH , kuatkan aku :")

Assalamualaikum ,

Hari nih 26/9 , aku tak tahu kenapa aku sedih sangat . Aku menangis . Menangis .

Semalam , aku bukak FB , lepas tuh ternampak gambar sorang budak perempuan dengan seseorang yang aku kenal , hati aku tersentak gila masa tuh . Seseorang tuh lah yang pernah bagi harapan kat aku , dia jugak lah yang hancurkan harapan tuh .

YA ALLAH , sedihnya aku . Sedih sangat :"(

Adakah hati aku nih dicipta hanya untuk disakiti kaum ADAM ? Aku tak kuat YA ALLAH . T a k k u a t :"(

YA ALLAH , kau kuatkan lah hati ini , tabahkan ia dari segala dugaan yang Kau berikan .


Friday, September 21, 2012

Relationship ?

Assalamualaikum ,

Hari nih aku gagahkan jari dan otak nak menaip . Aku cuma nak bagi tau , hubungan aku dengan dia macam dah berakhir . Tapi kitorang bukan bercinta pun . Cuma sekarang masing-masing menjarakkan diri .

Mungkin itu yang terbaik dalam pemikiran masing-masing . Tapi aku okay je , kalau dia masih nak contact aku ke apa ke . Aku tak benci dia pun .

Aku cuma rasa sekarang bukan masanya untuk aku bercinta . Aku malas nak mencari sesiapa untuk penuhkan hati aku yang kering nih . Aku tak bersedia pun nak ada kotmitmen dengan mana-mana lelaki . Sebenarnya , aku nak soal jodoh aku nih Mama dengan Baba yang carikan . Diorang tahu apa yang terbaik untuk anak-anak .

Lagi satu , kalau lah ada lelaki tuh yang serius sayang kat aku , suka kat aku , masuk minang je lah terus , aku tak kisah kahwin muda ke apa ke . Aku nak rasa bercinta lepas kahwin . Aku tak nak bazirkan cinta aku untuk lelaki yang tak ikhlas sayang aku :")

Okay cukup .

Oh ya , ikan laga kesayangan aku dah mati . Patut pun semalam perangai dia pelik , main timbul-timbul kat air . Aku kasi makan , tapi dia tak nak makan . Tengok-tengok pagi tadi dah mati . Haa , dah ajal dia .

Lagi , hmmm . Ohh , aku dah potong rambut . Style boyish and I Love it soooo muchh . Cantik :)
Aku tak boleh rambut panjang sebab nanti aku pening kepala sangat-sangat . Aku potong rambut sendiri weyy , pakai gunting biasa je , huuu . Nasib baik jadi , kalau tak , uishhh .


Sampai sini je , bai :")


Saturday, September 15, 2012

I'm So SORRY :")

Assalamualaikum ,

Aku tak tahu macam mana nak mulakan entry kali nih . Aku sedih gila , aku tak tahu pulak dengan cakap macam tuh akan buat dia sedih , sakit hati . Mulut nih celupar sangat . Rasa macam nak tampar-tampar je :(

Aku bukan tak boleh terima dia , ia satu perasaan yang aku tak boleh nak jelaskan macam mana . Dalam masa yang sama , aku taknak kehilangan dia , haa macam tuh lah .

Korang tak faham perasaan , situasi aku macam mana . Aku harap korang ada kat tempat aku , rasa sendiri macam mana . Sakit berperang dengan perasaan , sakit kehilangan semua .

Dan , lately nih aku asyik pening kepala yang amat , rambut asyik gugur . Aku tak tahu apa masalah dalam kepala aku ni . Hopefully takde yang serius :")

Friday, September 14, 2012

Encik Hujan , Pelangi , Matahari :")



Kadang-kadang aku harap pelangi selalu teman aku ,
Tapi pelangi tu tak selalu muncul untuk aku .

Aku cuma ada matahari ,
Matahari kadang-kadang ada walaupun hujan kacau aku .
Aku tak benci hujan ,
Dan aku sayang Matahari .

Terima kasih Matahari .
Pelangi , terima kasih juga walaupun untuk sekejap waktu je .




Thursday, September 13, 2012

Bai Kawan

Lepas nih aku memang dah tak nak amik kisah pasal kau dah . Ikut kau lah nak buat apa , keluar dengan siapa , awek nak keliling pinggang ke .

Kau tak pernah kisahkan pasal aku , aku rasa macam sia-sia jadi kawan kau . Aku je yang amik berat pasal kau semua . tapii kau ? Huh , sibuk melayan semua perempuan kat luar sana . Memang bagus , teruskan usaha kau tuh .

Aku rasa macam nak amik stick hoki , hayun kat kepala kau sekali , tak cukup , aku hayun lagi sekali , puasnya rasa , fuuuu . Lepas tuh darah kau yang terpercik dan mengalir dari kepala kau yang pecah sampai nampak otak tuh aku amik sampel simpan dalam botol kecik .

Esok keluar kat surat khabar , "Seorang pelajar mati dihentak menggunakan kayu hoki dipercayai akibat dendam". Aku hanya mampu tersenyum puas je .


Bai .

Wednesday, September 12, 2012

Tunggu saya kalau mampu :")


SAKIT sebenarnya berperang dengan perasaan sendiri :")
Sebab saya pun keliru dengan perasaan sendiri .
Satu hari nanti mungkin saya akan faham .


Tuesday, September 11, 2012

I'm not meant for you :")

Assalamualaikum ,

Saya harap awak baca entry saya yang nih .

Jujur saya cakap saya dah banyak fikir pasal kita . Bukan saya tak boleh terima awak , cuma saya rasa saya nih tak layak untuk awak . Awak terlalu baik untuk saya . Sungguh , saya memang rasa tak layak sangat-sangat untuk awak .

Saya tahu diri saya macam mana , saya jahat . Awak baik . Sebab tuh saya cuma layak berkawan je dengan awak . Awak dengan keluarga awak terlalu baik untuk saya , Saya menangis tiap kali fikir pasal perkara nih . Saya seronok sepanjang berkawan dengan awak .

Awak deserve seorang perempuan yang lebih baik dari saya . Saya rasa ada perempuan lain yang dah tunggu awak , cuma suatu hari nanti mungkin awak akan jumpa dia .

Saya doakan kebahagiaan awak :")

Sunday, September 09, 2012

Lelaki tu

Aku sayang kau ,
tapi aku benci kau
yang selalu beri ayat manis pada perempuan yang tak berdosa .

Berubah lah ,
UNTUK AKU .

Kata Hati

Sampai bila aku nak macam nih . Sampai bila aku nak biar hati aku sakit tengok dia dengan perempuan lain ? Dah lah Farah . Takyah nak berharap sangat kat dia . Dia tak pandang kau pun . Kau muda lagi , ramai lagi kat luar sana yang mungkin tengah tunggu kau . Lagi pun , kau tak layak untuk dia .

Okay , ikut kata hati . Hati , aku percaya kat kau .

In My Heart




RASA SUNYI SANGAT :(

Saturday, September 08, 2012

Assalamualaikum .

Semalam baru aku berkesempatan nak tengok cerita Bohsia 2 . Ending cerita tuh aku tak tahu kenapa rasa macam sebak sangat :/ Aku hampir menangis tauuu .

Okay , done with Bohsia 2 movie .

Aku tahu aku dah hancurkan hati seseorang , tapi bukan aku sengaja . Aku heartless doe sekarang . Lagi satu , aku rasa macam aku tak layak untuk jadi gf mana-mana lelaki . tak layak . tak layak :(

Aku banyak dosa :(
Aku sedar diri aku , aku benci diri aku jugak sebab banyak buat dosa . Tapi sekarang aku dah mula berubah sikit . Aku dah tak jahat macam dulu , aku dah sedar :")

Bai .


Sunday, September 02, 2012

Entah lah

Assalamualaikum .

Hmmm , jujur aku cakap . Memang aku suka dia , tapi tak mampu nak cakap kat dia . Aku suka kat dia dari sem 2  lepas , dari mula-mula kitorang kenal lagi pun .

Tapi dia tak pandang aku langsung , sikit pun tak :"(
Sedihnya rasa . Dia tak anggap aku nih apa-apa pun .
Sebab tuh aku taknak bagi tau , nanti merosakkan persahabatan kitorang .

Bai .
Dah nama pun crush kan , memang susah nak luahkan :")