Thursday, September 13, 2012

Bai Kawan

Lepas nih aku memang dah tak nak amik kisah pasal kau dah . Ikut kau lah nak buat apa , keluar dengan siapa , awek nak keliling pinggang ke .

Kau tak pernah kisahkan pasal aku , aku rasa macam sia-sia jadi kawan kau . Aku je yang amik berat pasal kau semua . tapii kau ? Huh , sibuk melayan semua perempuan kat luar sana . Memang bagus , teruskan usaha kau tuh .

Aku rasa macam nak amik stick hoki , hayun kat kepala kau sekali , tak cukup , aku hayun lagi sekali , puasnya rasa , fuuuu . Lepas tuh darah kau yang terpercik dan mengalir dari kepala kau yang pecah sampai nampak otak tuh aku amik sampel simpan dalam botol kecik .

Esok keluar kat surat khabar , "Seorang pelajar mati dihentak menggunakan kayu hoki dipercayai akibat dendam". Aku hanya mampu tersenyum puas je .


Bai .

No comments:

Post a Comment