Sunday, September 02, 2012

Entah lah

Assalamualaikum .

Hmmm , jujur aku cakap . Memang aku suka dia , tapi tak mampu nak cakap kat dia . Aku suka kat dia dari sem 2  lepas , dari mula-mula kitorang kenal lagi pun .

Tapi dia tak pandang aku langsung , sikit pun tak :"(
Sedihnya rasa . Dia tak anggap aku nih apa-apa pun .
Sebab tuh aku taknak bagi tau , nanti merosakkan persahabatan kitorang .

Bai .
Dah nama pun crush kan , memang susah nak luahkan :")

No comments:

Post a Comment