Tuesday, September 11, 2012

I'm not meant for you :")

Assalamualaikum ,

Saya harap awak baca entry saya yang nih .

Jujur saya cakap saya dah banyak fikir pasal kita . Bukan saya tak boleh terima awak , cuma saya rasa saya nih tak layak untuk awak . Awak terlalu baik untuk saya . Sungguh , saya memang rasa tak layak sangat-sangat untuk awak .

Saya tahu diri saya macam mana , saya jahat . Awak baik . Sebab tuh saya cuma layak berkawan je dengan awak . Awak dengan keluarga awak terlalu baik untuk saya , Saya menangis tiap kali fikir pasal perkara nih . Saya seronok sepanjang berkawan dengan awak .

Awak deserve seorang perempuan yang lebih baik dari saya . Saya rasa ada perempuan lain yang dah tunggu awak , cuma suatu hari nanti mungkin awak akan jumpa dia .

Saya doakan kebahagiaan awak :")

No comments:

Post a Comment