Saturday, September 15, 2012

I'm So SORRY :")

Assalamualaikum ,

Aku tak tahu macam mana nak mulakan entry kali nih . Aku sedih gila , aku tak tahu pulak dengan cakap macam tuh akan buat dia sedih , sakit hati . Mulut nih celupar sangat . Rasa macam nak tampar-tampar je :(

Aku bukan tak boleh terima dia , ia satu perasaan yang aku tak boleh nak jelaskan macam mana . Dalam masa yang sama , aku taknak kehilangan dia , haa macam tuh lah .

Korang tak faham perasaan , situasi aku macam mana . Aku harap korang ada kat tempat aku , rasa sendiri macam mana . Sakit berperang dengan perasaan , sakit kehilangan semua .

Dan , lately nih aku asyik pening kepala yang amat , rambut asyik gugur . Aku tak tahu apa masalah dalam kepala aku ni . Hopefully takde yang serius :")

No comments:

Post a Comment