Friday, September 21, 2012

Relationship ?

Assalamualaikum ,

Hari nih aku gagahkan jari dan otak nak menaip . Aku cuma nak bagi tau , hubungan aku dengan dia macam dah berakhir . Tapi kitorang bukan bercinta pun . Cuma sekarang masing-masing menjarakkan diri .

Mungkin itu yang terbaik dalam pemikiran masing-masing . Tapi aku okay je , kalau dia masih nak contact aku ke apa ke . Aku tak benci dia pun .

Aku cuma rasa sekarang bukan masanya untuk aku bercinta . Aku malas nak mencari sesiapa untuk penuhkan hati aku yang kering nih . Aku tak bersedia pun nak ada kotmitmen dengan mana-mana lelaki . Sebenarnya , aku nak soal jodoh aku nih Mama dengan Baba yang carikan . Diorang tahu apa yang terbaik untuk anak-anak .

Lagi satu , kalau lah ada lelaki tuh yang serius sayang kat aku , suka kat aku , masuk minang je lah terus , aku tak kisah kahwin muda ke apa ke . Aku nak rasa bercinta lepas kahwin . Aku tak nak bazirkan cinta aku untuk lelaki yang tak ikhlas sayang aku :")

Okay cukup .

Oh ya , ikan laga kesayangan aku dah mati . Patut pun semalam perangai dia pelik , main timbul-timbul kat air . Aku kasi makan , tapi dia tak nak makan . Tengok-tengok pagi tadi dah mati . Haa , dah ajal dia .

Lagi , hmmm . Ohh , aku dah potong rambut . Style boyish and I Love it soooo muchh . Cantik :)
Aku tak boleh rambut panjang sebab nanti aku pening kepala sangat-sangat . Aku potong rambut sendiri weyy , pakai gunting biasa je , huuu . Nasib baik jadi , kalau tak , uishhh .


Sampai sini je , bai :")


2 comments:

  1. hamster aku pn baru mati. kesian tinggal sekor je sorang2 :/

    ReplyDelete