Wednesday, October 10, 2012

Assaalamualaikum ,

I miss the old me , I mean the fat me . Hmm ,
Sekarang dah kurus kerempeng . haiyooo . Semalam lawak gila , boleh pulak pergi tanya pensyarah , macam mana nak gemuk . Jawapan dia , KAHWIN LAH . HAHAHAH , tergelak besar aku semalam .


Dia cakap masa belajar biasa lah , memang kurus .
OKAY PUAN . Tapi saya nak kawin lambat lagi , nak ada Masters dulu . Hikhik :D

MASAK PUN TAK RETI NAK KAHWIN MENDA . HAHA ,
Okay bai . HAHA .

Hmm , lagi satu . Kalau lelaki tengok attitude aku dalam kelas confirm confirm kena reject , dengan dudk tk reti duduk macam perempuan , tak sopan sungguh , haha .
Dah dah , nak pergi toilet oii . sakit perut dari semalam . Rasa macam nak gastrik je :(


*Bajet Ayu , HAHA*

No comments:

Post a Comment