Tuesday, October 23, 2012

dari gua untuk lu

Assalamualaikum ,

Ehem .

Bercinta tak semestinya kena bermanja 24/7 kann . Tak bermaksud kena text , call 24/7 jugak . I have my own way how to love someone . Gua tak tunjuk gua sayang seseorang tuh melalui sentuhan fizikal . Tapi tipu lah masa zaman jahiliah gua dulu (zaman cinta monyet tak ke kesampaian) gua takde jalan keluar dating holding hand dengan buayafriend . Tapi gua dah berubah , gua tak macam dulu dah . Gua dah boleh beza mana baik buruk sebab gua dah besar kan .

Gua kalau bercinta , gua tak kongkong gua punya pakwe . Lantak lu lah lu nak buat apa , tapi tak bermaksud gua tak amik kisah . I still care about you . Gua tak text , tak call , tak bermaksud gua tak kisah pasal lu . Gua keluar dengan kawan-kawan gua tak bermaksud gua curang dengan lu , gua mengatal dengan jantan lain . Kawan tetap kawan , tapi pakwe lain , lu tinggi sikit dari kawan . Lu nak text dengan perempuan lain pun gua tak kisah , tapi asalkan lu ingat lu ada makwe kat sini .

Lagipun , gua takde hak pun nak kawal-kawal lu , sebab lu bukan hak gua yang sah pun , dan gua bukan hak lu yang sah . Satu je gua mintak , percaya kat gua , okayy . Cukup lah cuma gua dengan lu je tahu kita sayang satu sama lain .

Kbai .




Duhai hati , 
  Lu kuat kan , lu boleh sabar kan ?
  Gua tau lu macam gua .

No comments:

Post a Comment