Saturday, October 20, 2012

i lost my voice . best --'

Assalamualaikum ,

Okayyy , akibat demam 2 hari berturut , aku batuk dan terus mengakibatkan hilang suara . Aku dah takde suara . Aku ulang , TAKDE SUARA !

I can't talk at all . Sedihnya , rasa macam bisu pulak :(
Lepas nih kena bawak nota kecil ke mana-mana , kalau nak bercakap dengan orang kena tulis . Haihhhh , apalah nasib aku yang comeeel nih , hahaha :p

Ohyaa , aku baru ada masa nak tengok cerita ADAM HAWA . Baru sampai episode 12 .
Cerita tuh soooooo saaaadddd :"(
Watak Ain tuh macam real je . Tabik kat Nisaa . Heee . Nanti nak sambung tengok lagi , yeahh !

Haaa , sakit-sakit pun ada masa nak tengok drama lagi , hehe .
Okay bai :)


No comments:

Post a Comment