Monday, October 22, 2012

Kahwin lagiii .

Kahwin awal ?

Tadi baru lepas interview sorang senior , dia dah nikah . Umur baru 20 tahun , whoaaa . Newlywed pulak tuh , fufufufyoooo . Husband dia umur dalam 30 something , okay lah tuh sesuai dengan dia .

Kawan-kawan pun ada yang nak kahwin dah . Me ?
Lambat lagi rasanya , haha . Memang lah rasa nak kahwin tuh membuak-buak *okay , over lak . hikhik* tapi gua takkan boleh punya nak kahwin awal .

Parents gua takkan benarkan pun . Family gua nih kan , Education must go first . Yeahh . Terima je lah .
Bila gua tanya kawan-kawan lain , gua tanya family lu bagi je lu nak kahwin awal , dia jawab bagi je . Fuyooooo . Family siap dah bagi green light lagi , hee .

Tapi diorang cakap , kalau nak kahwin awal pun LE HUSBAND mesti lah ada ada fixed income , so boleh lah support ZE FAMILY kann  :)

Oh yee , nak tahu tak , I will be the happiest person , if the doctor say I'm gonna be a young mommy . Awww , but it's not going to happen anyway . HAHA ,


No comments:

Post a Comment