Thursday, October 25, 2012

Kuantan ----> Muar

Assalamualaikum ,

Sekarang dah pukul 12.07am .

Alhamdulillah gua dah sampai rumah gua kat Muar . Hilang dah segala homesick yang menghantui gua sejak sebulan yang lalu . HAHA , walaupun dugaan dalam bas tadi sebab lalu kat jalan bengkang bengkok buat gua rasa macam nak muntah , ditambah pulak perut kosong tak makan dari pagi sebab tak sempat dan cafe tak bukak .

Dan gua sikit je lagi nak kena tinggal bas disebabkan tunggu cousin gua lembab gila nak mampus , gua tak tahulah apa masalah dia . Rasa macam nak maki je dia tadi , tapi gua boleh sabar lagi . Haa --' 
Abaikan pasal cousin gua , sebab gua takkan mintak tolong dia hantar gua pergi terminal lagi . Boooo  Edward Loser . HAHA ,

Sampai je Bustand Bentayan tadi Mama call tanya kat mana . Tak lama pastu Mama sampai , awww . Bahagianyaa rasa . Masuk kereta tengok ada adik-adik . Terus peluk cium si Fikri dengan Farees . Ya Allah rindunyaa kat diorang :') 
Dalam kereta Mama tanya nak makan apa , sebab dalam bas gua mengadu lapar , haha . Pastu gua cakap nak tempe goreng dengan ikan bilis pedas yang selalu Mama buat untuk gua . On the way balik rumah , Mama singgah Focus Flair (kedai) beli bahan nak masak , heee . Dalam hati gua dah bahagia gilaa rasa . 

Sampai rumah letak beg kat bilik terus turun ke dapur tolong Mama masak . Gua tolong Mama masak okayy , tolong . Hahaha . Masakkan Mama tak pernah kecewakan gua walaupun masak simple je :")
I LOVE YOU MAMA . Lepas tuh Baba balik kerja awal hari nih sebab gua balik kan , lagi terharuuu weyyy . Gua sayang sangat sangat sangat kat dua-dua insan yang dah susah payah besarkan gua sampai gua umur 19 tahun . I'm sooo lucky kann . Okayy gua anak manja diorang , memang lah , haha :p

And , I asked Mama about what if I married Kelantan's man , and she replied "TAK PAYAH LAH . DAH TAKDE ORANG JOHOR KE ?" Hahahaha , setepek kena kat muka gua . Tuh gua belum tanya Baba lagi , tak tahu apa jawapan dia nanti . '

Okay then , banyak sangat dah gua taip nih , hee , Goodnight *hugs*

No comments:

Post a Comment