Tuesday, October 30, 2012

Random post :)

Assalamualaikum ,

Hari nih gua rasa macam nak membebel panjang . HAHA , you mad ? Get lost .

Pagi tadi gua terjaga dari tidur pukul 4 pagi , sebab semalam gua tertidur awal pukul 10 malam . Awal kan ? macam budak sekolah . HAHA . Penat sangat kot , hikhik . Sekarang gua ada kat Kuantan semula , yela cuti dah habis , balik Kuantan semula lah , haa . Gua sebenarnya sangat sangat sangat berat hati nak tinggalkan negeri Johor sebab gua tak puas bermanja dengan Ze Family , so saaaad :( And dengan keadaan adik baby demam , hmm , lagi sedih . Gua jaga dia , tuam badan dia dengan kain basah dengan harapan panas badan dia berkurang , tapi tak pun . Gua nangis tengok keadaan adik baby gua lemah je , muntah-muntah . Masa dia tidur gua tenung je dia , sampai meleleh air mata . Sebak sangat , he's just a baby okayy Harap-harap Baby Farees cepat baik demam . Kakak love you sayanggg . *i wish he can read this , haa .

Masa kat Muar , hari Isnin , tiket bas pukul 10 pagi , sama dengan Abang , cuma lain-lain bas je . Abang teman gua sampai bas dia sampai , dia naik bas dulu . Tinggal lah gua sorang-sorang , okay masa tuh serius dah nak nangis . HAHA . Bila bas gua dah sampai , Baba call tanya gua kat mana , gua cakap lah gua dah masuk dalam bas , cuma bas belum gerak . Actually , I thought Baba will never turn up that day , I almost cried also . Haha . Then he said he was at the bus station , looking for me . As fast as lighting , I said , "Baba kat mana , Farah nak turun bas nih" and he said "Baba kat seberang jalan" . I said "Lintas lah sekejap , Farah nak jumpa" . Awwwww , gua terharu sangat , Baba tak pernah tak hantar gua balik , even sampai bus station je . Baba selalu teman sampai muka gua hilang dari pandangan . Dah jumpa Baba , gua salam Baba , cium pipi , dalam hati gua , gua monolog sorang-sorang kata , I'm gonna miss you soo much Baba , ILOVEYOU , TAKE CARE . That day , after the goodbye , I cried on the bus until i fell asleep. I miss my family soooo muchh . Only Allah know how much I miss them :")

And , my final examination for this sem is just around the corner and I'm still not fully prepare , yeahhhh ! Bagus betul gua nih , ada ciri-ciri pelajar Anugerah Ketua Jabatan ( Kalau universiti diorang guna Dekan , kat poli AKJ ) . Gua cuma cuak kat subjek Quantity Measurement . Ahhh , dari awal sem sampai nak dekat akhir sem , gua memang kusut dengan subjek tuh je , satu benda pun gua tak faham . Tak masuk kepala langsung apa yang pensyarah gua ajar . Harap-harap everything will turn out well at the end of semester . Fuuu , Ameeen , InshaAllah :)

Currently I'm stalking Vivy Yusof's blog . Hee , she is soooo adorable , and her husband too . They are newlywed , soo sweet :3

Sampai sini dulu kot , takut ada yang muntah darah baca sebab panjang sangat . HAHA . I'm soo cute kannn *tetiba , haha .

No comments:

Post a Comment