Sunday, October 28, 2012

Raya Haji

Assalamualaikum ,

Jumaat lepas jatuhnya Hari Raya Haji . Macam biasa , tiap tahun balik kampung , rumah atok sebelah Baba . I don't know I'm suppose to be happy or sad during the Raya Haji . I'm not in a very good mood because I'm soo tired . Urghhh .

Gua takde cerita best untuk di kongsi sempena raya haji nih , sebab memang takde benda best pun yang jadi . Cuma Atok tumbangkan sekor lembu untuk Ze Family . Oh yee , baru teringat . Rupanya bila kita korbankan seekor lembu atas nama seseorang , masa kita kat Padang Mahsyar nanti , lembu tuh yang akan jadi kenderaan kita . Betul ke ? Sebab Mama yang cakap kat gua . Gua nih takde lah pandai mana pun bab-bab nih , haa --'

Kalau raya haji , tak semua family besar gua balik , cuma ada 2 3 family je yang balik . Tak semeriah Raya Puasa . Tapi gua tak kisah pun . Haaa .

Okayyy , sambil menaip nih sebenarnya gua mengantuk nih , tak boleh fikir nak taip apa . Lain kali ah gua sambung . Haha , baii .


No comments:

Post a Comment