Thursday, November 01, 2012

Another annoying thing

Gua dengar dari mulut kawan gua , ada satu kelas tuh yang mengutuk gua dari belakang . Biarlah gua tak sebut nama kelas tuh kan . Kesian , nanti tetiba terTOP kejap pulak kena mention dengan gua . Maklumlah gua nih kan Malaysia Top Model . HAHAHAHA *gelak setan kejap* *duckface* .

Gua rasa gua takde buat masalah dengan mana-mana budak kelas tuh pun , diorang yang mula dulu , tapi gua malas lah besarkan cerita , diam je lah sebab gua dah besar , tak macam diorang , tak matang . HAHA ,
Tapi benda-benda macam nih buat gua takde mood langsung . Haihhh --'


Lagi satu hal , hari nih gua dapat info ada Taklimat untuk Latihan Industri yang kedua , gua kena pergi , sebab hari tuh gua terlepas sebab balik lambat , tapi bila gua pergi takde pun . Gua jadi sakit hati sebab gua pergi sorang je . Gua dah lah tengah takde mood semua . gua penat tau , penat . Tup tup dapat tau dia anjakkan ke minggu depan , woiii !!

Dengan kasut gua buat masalah , gua rasa macam nak kaki ayam je hari nih , hmmm .

Dah lah , gua dalam kelas nih , update kejap je  Bai :(

No comments:

Post a Comment